منبع بزرگ کتاب های الکترونیکی و صوتی

بزرگترین مجموعه کتاب های الکترونیکی و صوتی

منبع بزرگ کتاب های الکترونیکی و صوتی

بزرگترین مجموعه کتاب های الکترونیکی و صوتی

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

۰

معرفی کتاب ازدواج بدون شکست

کتاب ازدواج بدون شکست به انگلیسی: staying together 

یا حل معمای ازدواج” the control theory guide to a lasting “ با تئوری انتخاب نوشته ویلیام گلاسر و کارلین گلاسر کتابی است

که از دریچه ای دیگر به شما و زندگی مشترکتان نگاه می کند در این کتاب نویسندگان با روایت هایی واقعی از زندگی خود و مراجعه کنندگانشان

توصیه هایی گرانبها برای متاهلین و مجردها مطرح کرده اند

با بکارگیری این روش ها دریچه ای جدید در زندگی شما باز خواهد شد.

 

در قسمتی از کتاب ازدواج بدون شکست می خوانیم:

ازدواج من پس از چند سال زندگی مشترک به یک معما تبدیل شد

و در طول این بیست سال  زندگی من و شوهرم، می گذرد همچنان مثل یک معما باقی مانده است.

براساس شناختی که از او دارم، از نظر او زندگی مشترک ما بسیار خوب است.

من و لاری با هم زیاد دعوا نداریم و حتی از نظر دوستانم هم، زندگی من از همه بهتر است.

با وجود این زندگی در نظر من خوب نیست و آنی نیست که می خواهم…

 

کتاب صوتی ازدواج بدون شکست مناسب چه کسانی است؟؟

  • اگر در فکر ازدواج هستید
  • اگر هیجان شروع زندگی بین شما و همسرتان وجود ندارد
  • اگر همسرتان به شما خیانت کرده
  • اگر در روابط زناشویی خود سرد شده اید
  • اگر در انتخاب شریک زندگی خود مردد هستید

 

دانلود کتاب صوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی